2020-04-21 14:00Pressmeddelande

Benify en av Sveriges bästa arbetsplatser två år i rad

Benify awarded Great Place to Work

För andra året i rad har HR-techbolaget Benify utsetts till en av Sveriges 10 bästa arbetsplatser av Great Place to Work®.

Den 21 april tillkännagavs vilka som kvalat in på undersöknings- och konsultföretaget Great Place to Works prestigefyllda lista över Sveriges bästa arbetsplatser i kategorierna små, medelstora och stora organisationer. I 2020 års rankning placerade sig Benify som nummer 9 i kategorin stora organisationer.

– Jag blir väldigt stolt över att vi än en gång placerar oss på listan. Våra medarbetare lägger dagligen ner engagemang och hjärta i sitt arbete, vilket skapar en fantastisk kultur som vi värdesätter högt. Det känns väldigt roligt att ännu en gång få sätta spotlight på alla härliga Benifyers genom den här utmärkelsen, säger Josefine Söderqvist, HR-direktör på Benify.

Om rankningen
I mer än 30 år har Great Place to Work® forskat i vad det är som gör att en arbetsplats uppfattas som riktigt bra. Varje år delar företaget ut kvalitetsutmärkelsen ”Sveriges Bästa Arbetsplatser ”, som baseras på organisationernas resultat i Great Place to Works medarbetarundersökningar.

Joakim Alm
Joakim Alm